A week before we go

18 oktober 2019 - Dedemsvaart, Nederland

Vandaag kwam dan echt het besef dat we binnen kort op reis gaan. Het leek zo ver weg maar nu het steeds dichterbij komt en dan slaat de vakantie stress toe. Hoe zit het met mijn tentamens? Hebben we alles gekocht wat we nodig zijn? Hebben we overal aan gedacht? Heeft het reisbureau gedaan wat ze hebben afgesproken? Hoe zat het ook al weer met de verzekeringen? Ohjaa en de campers?? Zo veel vragen die dan ineens in mijn gedachten maar ook in dat van mijn moeder omhoog komen (op de tentamens na natuurlijk). Kortom, we hebben er zin in maar het wordt nu ook wel heel spannend. Met een week en een aantal uur is het dan zo ver! In deze blog proberen Arjan en/of ik (Kirsten) jullie zo veel en goed mogelijk op de hoogte te houden met waar we zijn, wat we hebben gedaan en natuurlijk hoe het er uit ziet!

Tot over een week :)

Groetjess

1. Jannette:
    19 oktober 2019
    Nog heel veel voorpret met z'n allen.
  2. Eef:
    19 oktober 2019
    Ik wens jullie een hele mooie vakantie samen.
  3. Jannette:
    19 oktober 2019
    Nog heel veel voorpret met z'n allen komt allemaal goed met de laatste voorbereidingen.
  4. Jolanda Snel:
    19 oktober 2019
    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen.
  5. Jolanda Snel:
    19 oktober 2019
    Wat leuk om jullie te gaan volgen. Op naar een hele mooie vakantie.
  6. Roely:
    19 oktober 2019
    Even proberen of de link werkt. En het lukt. Fijn!
  7. Arnout en Mirella:
    26 oktober 2019
    Buurtjes we wensen jullie een hele goede en mooie reis. Geniet er van met elkaar, maak mooie herinneringen en have fun!
  8. Geert & Geke, Stefan & Simone:
    26 oktober 2019
    Heel veel plezier wij drinken nog even koffie op het station
  9. Paulien:
    26 oktober 2019
    Heel veel plezier, GENIET!
  10. Johnny en Wilma:
    26 oktober 2019
    Herman en Joke, Arjan en Kirsten heel veel plezier.
    CARPE DIEM
  11. Femmy:
    Een test van Femmy
  12. Femmy:
    27 oktober 2019
    Lieverds heel veel plezier ga ervan genieten love jullie❤❤ga jullie missen
  13. Henriette Mijnheer:
    27 oktober 2019
    Super veel plezier maak er wat moois van❤